SÖNDAG

Skulle bli en kul lördagskväll igår och den började väldigt bra med god mat och trevligt folk, men när jag ätit färdigt och endast druckit typ tre glas vin så började jag må riktigt illa. Fick t o m springa till toaletten hos Ulrika och Patrik och efter ett tag så fick jag åka hemåt. När jag kom hem tillbringade jag natten på toagolvet..fram till 3tiden inatt och kunde då till slut gå och lägga mig och somna. När jag vaknade idag så mådde jag hur bra som helst. Trots att jag inte sovit många timmar och legat och kräkts under natten. Vet inte alls vad som hände med min mage igår... Jag åt precis samma mat som alla andra och drack bara några glas vin, måste varit något den inte tyckte om. Men jag åt inget som jag aldrig ätit förut, skumt... Tråkigt att en så bra kväll slutade för tidigt.

Idag har bara slöat här hemma, har städat iordning lite och plockat fram alla sommarskor :) Kul med lite färg i skogarderoben nu! Nu ska jag dra iväg till Kungsvalla för att kolla Samuels fotbollsmatch. Efter det blir det en kväll hemma hos pappa och emma, Mästarnas Mästare final och Big Brother final :)
Heja Magnus Wislander och Hanna J!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0