YESTERDAY OCH TODAY

Det blev en riktigt lång, men underbart bra dag igår!

Började med flera handbollsmatcher med smågrabbarna hemma i sporthallen. Dom spelade jättebra och jag tycker dom utvecklas mer och mer för varje träning och match. Så var hemma i sporthallen tills kvart i 1, då packade jag snabbt ihop storgrabbarnas grejer för att åka till Norrköping för match. Matchen började som många av våra matcher med underläge från första minut. Våran första halvlek var inte bra, försvarsspelet var inte tillräckligt tufft. Vi låg under med som mest 6 mål under första halvleken, men i paus var deras ledning 4 mål. I andra halvlek blev försvarsspelet betydligt mycket bättre och vi knappade in. Men när vi var ett eller två mål ifrån dom, så slappnade vi av och tappade några bollar igen. Så höll det på under stora delar av andra halvlek, vi kom ifatt, sedan tappade. Det var när det var ungefär 10 minuter kvar som grabbarna började ta ifatt igen, men skillnaden från resten av matchen så tappade vi aldrig utan gick om och kunde tills slut vinna med 22-20. Vilken upphämtning! Det är starkt att kunna komma tillbaka efter ett så stort underläge! Så det var kul.


Efter matchen åkte vi snabbt hem till Vadstena och hann då se andra halvlek av herrarnas match mot Motala. Derby alltså och Vadstena kunde komfortabelt vinna den matchen med 7 bollar. Så det var riktigt kul med :) Mindre kul var Sveriges match hörde jag folk nämna!  

När klockan var halv 6 igår hade jag då hunnit med 6 handbollsmatcher och var så trött, men cyklade bort mot Mamma för att äta hemlagad indisk mat med kanonbra folk :) Det var så gott och vi hade det så kul. Spelade Med Andra Ord, T P och de andra spelade mycket gitarr och sjöng. En mysig kväll som slutade runt halv 2 tiden. Då var jag helt slut och cyklade hem och sov!

Idag blir det jättelugnt. Inget planerat!







Kommentarer
Postat av: jojo

Hej!



jag blev medlem på double för några månader sedan och har tjänat över 5000 kronor

på att endast uppdatera min blogg. kollar du in på min blogg ser du ett inlägg med en länk till en hemsida som nu gjort det möjligt för oss alla stora och små bloggare att tjäna pengar. jag har ungefär 50 besökare om dagen och får cirka 200 kronor om dagen för det. för varje inlägg du gör får du 25 kronor. klicka på länken i mitt inlägg och bli medlem du med! har du frågor eller funderingar så kan du skicka en kommentar till mig eller maila mig på [email protected]



hoppas du får en underbar måndag.



kram jojo.



( se inte detta som ett spam mail eller liknande. det här är en möjlighet för dig att tjäna pengar alldeles gratis på att göra något du gillar )

2012-01-24 @ 12:26:15
URL: http://jbsoul.blogg.se/
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Tänkte tipsa om en TÄVLING, VINN ETT VALRITT SMYCKE FÖR BÅDA KILLAR OCH TJEJER!!!

http://mohammedis.se/2012/january/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-takkay-2.html#comment



Snälla va med, ju fler är med, desto roligare!

MASSA KRAMAR FRÅN MIG TILL DIG ;) :D

2012-01-24 @ 17:58:44
URL: http://mohammedis.se
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

hej Babe <3

Nu kan du se vem som vann dagens blogg!

Blev de inte du idag är de bara på de igen, imorgon kanske du blir dagens blogg



PUUSS <3

2012-01-25 @ 11:03:47
URL: http://joo.blogg.se/
Postat av: Kattises - Alltid tävlingar!

Hej lust att följa varandra på bloglovin? säg till då när du har lagt till mig och vilket nummer du blev så lägger jag till dig direkt efter! :)

Btw: vill du göra länkbyten? finns i kategorier!

Var gärna med på mina tävlingar också som finns i kategorier!



Kram på dig :)<3

2012-01-25 @ 18:02:44
URL: http://mylifeaskattises.blogg.se/
Postat av: malin

Fin blog :) Besök gärna min blogg eller följ den via http://www.bloglovin.com/sv/blog/678265/malin-jonsson/follow , bloggar om livet som tvåbarnsmamma, hur det är att ta sig tillbaks till livet efter att ha förlorat sin lillasyster, mode och fotografering. Kram!

2012-01-25 @ 20:43:55
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0