LÖRDAG

Förutom allt träligt regn, så har det hittils varit en riktigt bra dag. Tog lite sovmorgon och vaknade runt 10 tiden, gjorde iordning mig, åt frukost och åkte sedan in till Motala en sväng. Hämtade upp Emilia först, så jag fick lite sällskap på stan. Hade väldigt många presentkort kvar sedan julafton, så jag handlade mycket bra saker för dom. Hittade två par skorDin Sko som jag verkligen älskar redan. Det var "käng"liknande skor som jag köpte både i svart och i brunt. Snygga att använda både på vintern, våren, sommaren och hösten, kanon ju. Sedan handlade jag lite nytt smink, förminskade bandet på Samuels klocka och bytte mammas ring. Sedan skjutsade jag hem Emilia (som gjorde något med sin rygg/nacke när vi gick på stan, så får se om hon kan komma till vadstena ikväll) och åkte hem till Vadstena

Nu sitter jag här i soffan och kikade precis runt bland mina vanliga sidor och upptäckte att det kommit ut flera nya avsnitt av säsong 9 av ONE TREE HILL. Hur underbart är inte det, woho! Så ska kolla på ett avsnitt innan jag ska slänga på mig lite kläder och fräscha till mig. Ikväll blir det mat, mys och melodifestival med mina underbara tjejer hemma hos Elin! ♥ 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0