NYÅRSNAGLAR

Här kommer några bilder på mina nyårsnaglar.
Som vanligt med glitter så blir det nästan aldrig bra på bild.
Men ni får föreställa er att det glittrar lite fint :)
Jag har använt Essies vita nagellack under och det silvriga, glittriga från H&M.
Tycker det är en grym kombo!

Jag hinner nog inte ta några fler bilder på min outfit eller på min sminkning idag. Idag har jag fullt upp!
Men det kommer innehålla mycket svart, silver och glitter :)
 
Ska åka in till Motala redan vid kl 1.
Elin och jag ska till Emilia innan och förbereda dessert och göra oss iordning.
Vid halv 5 kommer taxin och hämtar upp oss och vi drar till Jonas där alla andra är.
Ikväll kör vi på trerätters, tävlingar och party.
 
Kommer nog bli en kanonbra nyårsafton :)  
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0