WEEKEND

Långhelg och ledigt, hur underbart är inte det?? :)



I fredags jobbade jag på dagen, sedan åkte jag, pappa och Alice in till Motala för att köpa present till Emma och hälsa på farmor. På kvällen hälsade Hanna och Johan på hemma hos Mamma och Samuel så vi umgicks där. Igår var det handbollsavslutning i sporthallen så spenderade nästan hela dagen där. Det är så roligt att kolla på alla barn och ungdomar som spelar tillsammans. Jag vill helst också vara på plan, men det är man ju för gammal för. På kvällen skulle vi först haft ledarfest, men den blev inställd, så efter mycket om och men så åkte jag in till Emilia Motala med Karin. Vi åt lite mat och förfestade lite. Sanna och Josse kom dit med. Efter det så dansade vi loss på Harrys!

Idag är jag lite sliten faktist. Inte bakis över huvudtaget, men väldigt trött. Så det ska bli skönt att bara ha en slappis dag. Ska hem till Pappa och Emma ikväll, äta mat, kolla Mästarnas Mästare och Big Brother. Kommer nog somna gott ikväll :) Imorn är det Valborgsmässoafton och det kommer bli en rolig kväll hoppas jag. Blir lugnt på dagen, grilla lite hemma hos Pappa och Emma, sedan åker vi in till Motala. Blir lite party och kanske utgång då med!


TISDAG ÄR DET SPEEDWAY-PREMIÄR. Wihoo, som jag längtat!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0