VALBORG

Måndag morgon och fortfarande helg :) Har haft så mycket roliga saker inplanerade i helgen och dom bara fortsätter idag och imorn. Tyvärr så vaknade jag inatt och mådde så dåligt. Hade så ont i halsen att jag knappt kunde andas och var jättesnorig. Kunde inte somna om förens vid 4 tiden och vaknade nyss. Känner mig lite bättre än vad jag gjorde inatt, så det känns ju bra. Men ikväll får jag ha så roligt att jag glömmer bort att jag är lite krasslig :) 

Nu måste jag göra lite tråkiga saker som att diska och plocka iordning lite. Har lite svårt att välja vad jag ska ha på mig ikväll... hjälp någon? Mintgröna naglar har jag iaf. Sugen på mina nya shorts, men vet inte vad jag ska ha till. Jag får fundera lite. 

Ha en bra valborg folket!  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0