Måndag

Det var rätt länge jag bloggade nu. Kände att det var dags nu. Sitter på Meddo och väntar på att få sola. Stina och jag kände oss lite bleka efter dagens arbete och föreläsning i Tranås så vi unnar oss det. Men vi är knappast ensamma här, så passar på att blogga lite.

Känner att jag behöver lätta mitt hjärta lite. Jag är inne i en lite opepp period just nu och det blev inte mötte efter idag. April och maj månad är inte enkla för oss som studerar. Får inte mycket pengar i maj och inga alls i juni, vilket innebär att man måste jobba extra mycket i båda april och maj. Sedan lägga till där att man pluggar på heltid och har handboll (vilket jag älskar och aldrig skulle byta bort) som tar mycket tid. I maj är det också slutet på terminen, uppgifter ska in och grupparbeten ska göras och redovisas i Karlstad. Lägg där till att vi ska ha en debatt när vi åker upp till Karlstad och sedan är det järnvägen cup helgen efter sista Karlstad trippen. Idag kom även beskedet som fick bägaren att rinns över. Vi hade sedan tidigare ett arbete på 1-2 sidor med lite reflektioner som ska in i slutet, inget märkvärdigt förens idag då det visar sig att det istället ska vara 4-5 sidor långt och vi har i princip 5 dagar på oss att göra det efter Karlstad v.21.

Så summa av allt så är jag lite deppig på grund av: pengabrist, mycket i skolan, jobbar samtidigt och lägg där till att jag är sjukt trött på min lägenhet.

Ingenting som passar fröken!! Lite nere och tycker det mesta är tråkigt. Bara en massa måsten hela tiden. Samtidigt hatar jag att inte ha något att göra alls.

Vill ha sol, sommar och ledighet! Den 28 juli får gärna vara här nu!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Kämpa på vännen, de är sååå värt det när du är färdig sen! Då kommer du tycka att alla åren gick superfort. Den riktiga våren är på väg med och då blir allt lite lättare. Du fixar det! Kramar!

2012-04-23 @ 19:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0