YESTERDAY OCH TODAY

Nu äntligen har jag tagit tag och lagt in korten från firandet på torget igår i datorn. Så ska ladda upp dom på facebook alldeles straxt så ni får kolla där snart. Blev tyvärr inga bilder mer från resten av kvällen.  



Blev en riktigt bra kväll igår :) Åt lite mat hemma hos Pappa igårkväll, efter det åkte jag in till Motala. Träffade Frida och Andreas hemma hos Robert. Vi lyssnade på musik, umgicks, drack lite och bara hade det jättetrevligt :) Frida och jag knallade in till Harrys vid halv1 tiden och där dansade vi en dryg timma. Var faktist riktigt roligt att få se lite mer av Piratförarna ;) Dom var grymt härliga faktist. Några var mer onyktra än andra, haha.. Men efter lite dans med några förare och med Frida såklart, så kände vi (läs jag) oss nöjda och gick hem till Robert igen. Där satt vi och pratade lite skit innan jag tog en taxi ut till Illersjö där jag hade sovplats :)

Imorse vaknade jag runt 10, vi åt lite frukost och sedan skjutsade mamma mig så jag fick hämta bilen och åka hem. Under dagen har jag typ inte gjort nåt. Jag lyckades missa Top Model - avsnittet i tisdag, så jag skulle leta upp det och kolla på, vilket resulterade i att jag nu har kollat klart hela säsong 16! Så det är vad jag har gjort. Nu ska det laddas upp bilder!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0