FREDAG

Fredag igen :)

Känns som det här har blivit lite av en helgblogg, men det gör inget för mig. Då blir det iaf minst ett inlägg per vecka. Gör liksom inget annat än pluggar, är i sporthallen och jobbar under veckorna, så då finns det inget roligt att skriva om.

Idag blir det en lugn och mysig fredag. Har precis duschat och ska om en stund börja göra mig iordning. Öva lite på min digitala presentation innan jag ska hämta Alice klockan 2. Då ska vi åka till biblioteket och lämna tillbaka en bok, åka och handla och sen åka hem till pappa. Vi ska ta lite kort till min powerpoint. Ikväll ska vi äta lite mat och bara mysa framför Idol. Pappa och Emma ska bort ikväll, så jag ska sova hemma hos dom med Alice :)

Imorn blir det också lugnt. Lite handboll på eftermiddagen, mat hemma hos Mamma och får jag se om jag åker in till Motala en sväng och träffar lite roligt folk. Men inget party! Tidig handbollsmatch på söndag :)

Ha en kanonhelg!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0