YESTERDAY OCH TODAY

Vilken kanonkväll det blev igår :) helt underbar!

Jag lyckades vinna tre paket i paketspelet. Det har nog aldrig aldrig hänt! Sen var det precis det jag ville ha. Ögonskuggspalett från Viva LaDiva (som jag iofs själv köpte), en liten plånbok och spelet Twister, vilka kanonsaker :) Sedan gick vi ut på Harrys i Motala. Så svettigt, men grymt kul kväll. Bästa på länge tror jag!

Nu sitter jag i soffan och har tagit på mig träningskläderna. Jag ska alldeles straxt bege mig mot sporthallen för att kolla på F97 och P97/98 i UngdomsSM. Sedan har mina grabbar match i Norrköping sent ikväll och jag har inte bestämt mig för om jag ska följa med eller inte. Jag vill ju verkligen, men känner att jag inte riktigt har orken idag. Men vi får se. Bra dag kommer det bli iaf :)



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0