WEEKEND

Äntligen Fredag! :)

Jag har städat av och pappa har varit här och hjälpt mig med det jag behövde hjälp med. Nu sitter jag i soffan och ska snart åka bort mot Pappa. Ska äta lite mat där ikväll och bara ha fredagsmys. På Spåret börjar ikväll med, så blir att zappa mellan det och Idol. Ska försöka hinna med att testa mina nya nagellack ikväll med, Alice var också sugen på det!

Imorn händer det en del. Jag ska försöka hinna sola och simma på förmiddagen, för på eftermiddagen blir det handboll med både Herr- och Dammatch innan kvällen. Imorn kväll kommer ett helt gäng underbara tjejer hem till mig. Då blir det flötmat, julmys/förfest och julklappsspel! :D Sedan blir det nog utgång i Motala med. Kanonkväll då!

Söndag
blir det en hel del handboll och tvätta. Bakissöndag blir det nog förmodligen!

Men har en grym helg framför mig, Wiihooo!!






Under min fina julgran får ni lägga era klappar imorn tjejer! ;)









Kommentarer
Postat av: sanna

åh, vilken fin gran! :)

2011-11-25 @ 18:25:29
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0