KARLSTAD

Då var det dags för ett Karlstadsbesök nu i två dagar. Tidigt imorn bitti kommer Lisa och Karin och hämtar upp mig och Stina och så åker vi till Karlstad. Vi har två större uppgifter som vi har gjort tills imorn och på torsdag som ska redovisas. Det är en egen digital presentation som vi ska redovisa genom ett bildspel och muntligt och på torsdagen ska vi redovisa en gestaltning (teater+saga) vi gjort i min grupp. Imorn kväll ska vi gå på stan en sväng och sedan försöka hitta ett ställe att äta på allesammans. När vi är färdiga på torsdag åker vi hem. Kommer väl hem sent på kvällen på torsdag.

Känns inte alls kul att åka iväg imorn faktist. Inte för att vi inte kommer att ha roligt, för det kommer vi, utan för att jag inte mår alls bra. Jag har varit förkyld ett bra tag nu, men igårkväll blev det ännu värre. Nu är jag jättesnorig och har ont i huvudet med. Om inte det vore nog så har min mage ballat ur med. Hoppas bara det inte är en släng av magsjuka, har definitivt inte tid med det. Blir en lång resa i bilen upp till Karlstad om jag måste stanna hela tiden... Känns jobbigt alltså... Men jag måste följa med, hur dåligt jag än mår. Det är bara att bita ihop!

Aja, nu ska jag se färdigt House, duscha och sedan sova.
Hoppas jag mår mycket bättre när jag vaknar imorn bitti!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0