SHOPPING

Var en sväng i Motala efter jobbet idag. Var först och hämtade ut lite saker på apoteket, sen gick jag en snabbis på stan. Man märker verkligen att man börjar bli redo för våren när allt man kollar på är antingen pastellfärgat eller blommigt! Kunde såklart inte motstå ett par saker. Har sagt till mig själv att jag inte ska shoppa något förens jag åker ner till Jönköping senare i månaden, men hittade verkligen två klänningar som var såååå Hanna! Dom var likadana fast i olika färg, supersköna från H&M. Kommer jag bo i i sommar :) Sen köpte jag en ljusrosa toppGina Tricot.

Det var alles och det var inte alls dyrt heller.
Klänningarna kostade 99kr/styck (!) och toppen 129kr
.

JAG ÄR NÖJD!
 



Den beiga klänningen.
Var svårt att få till en bra bild på hela klänningen, färgen blev lite konstig.





Likadan klänning fast i mörkblått istället.




Ljusrosa topp från Gina Tricot.



Kommentarer
Postat av: Anna

Det va ju trevligt att du kom in o hälsade på mig Jonsson...:'(

Men vilka fina kläder du hittade! Så det va ju bra!;-) puss

2011-03-09 @ 22:33:05
Postat av: Hanna Jonsson

Hann inte det tyvärr :( annars hade jag självklart kommit in. Mm, rätt så nöjd! :)

2011-03-10 @ 08:22:32
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0