LÖRDAG

Nu så har jag gjort iordning mig. Sitter och väntar på att Elin ska hämta mig. Kör på lite enkelt ikväll med. Blir svarta byxor, den rosa-randiga toppen jag köpte idag och ljusrosa converse. Tröjan är lite för kort, så jag har ett linne under, men det är inte så snyggt ändå. Jag bjuder på det ikväll. Har en lite rosa-glitter-aktig sminkning och blåa naglar, enkelt det med. Men jag tror nog att jag kommer trivas i min outfit ikväll ändå :)

Jaha, vad ska jag göra ikväll då. Jo, först ska elin hämta upp mig, sen hämtar vi Karin och åker till EmiliaMotala. Där ska vi äta lite mat och kolla på Melodifestivalen. Efter det ska jag vi gå till Daniel och Josse där vi ska fira D&T med lite förfest innan det blir utgång :) Så äre!

Nu måste jag dra :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0