5 MARS

Jag vet i fasen om jag har skrivit något inlägg där det stått Mars i rubriken iår än. Så det var väl dags för en sån rubrik nu, hehe. Tänk att det redan är Mars, det är ju helt otroligt. Det är nog födelsedagarnas månad det här. Födelsedagsfester tre veckor i rad nu och det är ju kul. Den första är redan ikväll, då Tobias och Daniel ska firas. Men det är ikväll det!

Nu ska jag ta tag i det här ... åka ner på stan en sväng och handla tills kvällen, lite dricka och ett mörkblått nagellack. Efter det ska jag gå till gymmet en sväng. Tycker inte helt och hållet om maskinerna där nere, men att bara kan gå eller jogga på löpbandet lite och cykla lite är skönt. Egentligen skulle jag gå en sväng ute istället eftersom det är så fint väder, men har man köpt ett kort så ska det användas med.

Men måste ta på mig lite kläder nu. Hörs sen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0