WOOP WOOP

Så var det lördag kväll. Vad har jag gjort idag då??
Jo, först var jag inne i Motala en sväng. Gick på stan och hittade en del grejer, men nu när jag ska köpa en massa till lägenheten så blir jag väldigt snål, vilket jag aldrig är. Men jag får vänta med att köpa kläder och annan skit, haha. Sen åkte vi till Burger King och åt lunch, Cheapy, sen hem till Farmor en sväng. Efter det åkte vi hem. Jag gjorde en cheesecake tills imorn då vi ska ha kalas för mig och Samuel sådär 3-4 månader för sent, haha. Sen gjorde jag en smarrig efterrätt som vi ska äta snart ikväll. Annars har vi grillat och just nu kollar vi på Speedway. Senare blir det en sväng med Amanda och Adde, kanske på lite partaj och Källarn. Vi får se!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0