TORSDAG

Dåså har torsdagen gått den med. Jag har faktist haft en riktigt bra dag där det har hänt en del. Började med lite lunch nere på Wasa med Mamma och Åke, efter det gick jag till snälla Mariella som färgade och vaxade mina bryn. Tack snälla!! Vid halv tre tiden bestämde mamma och jag oss för att åka in till Linköping en sväng. Mamma shoppade en del och jag handlade bara en klänning från MQ och lite pennor. Köpte en sån där likadan randig klänning som jag köpte förra veckan på MQ fast i marinblått och vitt istället. Jag älskade dom klänningarna, så det var ett måste :) Mamma handlade underbara ljusrosa Converse den jäveln, fina var dom.

Kom hem från Lkpg vid 6tiden och sedan dess har jag ätit lite grillad oxfile och potatissallad, skrivit en massa papper till helgen, packat lite och har kollat tv ikväll. Roligt avsnitt av Big Brother btw! Hörs imorn.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0