To the edge with you

Fredag kväll...skönt! :)

Började dagen med ett kort arbetspass 6-10 på Solrosen och efter det åkte jag hem, käkade lite cheesecake för Colin hade skolavslutning idag. Vid 11tiden blev det en tripp in till Motala. Var en sväng på Kyrkogården och hälsade på Farfar ♥ och sen åkte vi till Maxi. Var säkert där i minst en timma. Det gick extremt långsamt att handla idag, haha. Men till slut åkte vi hem. Väl hemma, så började jag rensa lite i mitt rum, vilket slutade med att jag packade ner mycket i flyttlådor och städade galet i mitt rum. Kvällen fortsatte med grillat och potatisgratäng och nu sitter jag här. Snart ska vi åka bort mot Vetegatan. Där ska vi kolla lite Vätternrundan och ha det allmänt trevligt med Karlssons. Karin är hemma med :) Vi hörs mer imorn...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0