SPEEDWAY

Åhh, så kul att få kolla på Speedway igen. Iofs hann jag bara se typ 6 heat eller nåt sånt. Men jag var där iaf. Och spännande var det. Det låg lika efter det näst sista heatet, men i det sista heatet klarade Piraterna en vinst!! Efter en 4-2:a i sista heatet kunde dom vinna med två poäng :) Så gött att känna lukten av methanol, spänningen och få sand och stenar i huvudet igen. Det var längesen!



Bjuder på ett par bilder som jag tog i slutet av matchen.
Dyker snart upp en video med.



Ledig imorn och då ska jag gå ner till Wasagården och fixa lite med delegation och annat inför sommaren. Sen ska jag kanske hitta på något med Emilia. På kvällen är det skolavslutning för Samuel. På fredag öppnar jag klockan 6 på Solrosen, men jobbar bara till kl 10, sen tar jag helg!! Hörs.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0