LÖRDAG

God Middag!

Blev en riktigt lång kväll hemma hos Karlssons igår. Det slutade med att vi badade i poolen. Klockan hann bli 1-halv2 innan vi var hemma. Så därför var jag riktigt trött imorse så jag somnade om och somnade om och sen somnade jag om, haha. Gick upp runt halv11, såå trött var jag. Jag brukar aldrig gå upp senare än halv10 tiden på helgerna om det inte är så att jag är helt slut. Som idag till exempel... Men nu är jag uppe iaf. Käkade god frukost med ägg och grejer, sen målade jag min spegel. Jag tror nog att den är färdig nu. Har målat ett par lager nu och jag tror det räcker. Jag ska visa bilder på hur den blev när den har torkat och jag har tagit bort allt tidningspapper. Blir senare under dagen.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Paradise Hotel och sen får vi se.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0