LÖRDAG

Morsning på er! :)

Hoppas ni har sovit gott. Det har iaf jag gjort. Efter att ha gått upp tjugo i 5 igår morse, så var jag rätt så trött när det blev kväller. Det var nog tur att vi bestämde oss för att inte gå ut igår. Det hade nog inte blivit så bra. Vi får se om det blir utgång ikväll istället. Det märks... Nu har jag precis ätit frukost och ska hoppa in i duschen. Kanske blir en tripp till Motala sen, hälsa på farmor och lite så. Vi hörs!!






Alice och jag var ute i ösregnet igår och hoppade studsmatta :)




Ni som har varit hemma hos mig vet hur det har sett ut på framsidan.
En massa buskar och andra lustigheter. Allt det är iaf borta nu.
Pappa har kämpat på och grejat och såhär ser det ut nu.
Jag tycker det blev jättefint. Bänken och lite annat var faktist lite min idé, blev ju bra ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0