THERE'S SOMETHING I FORGOT TO TELL YOU

En slappiskväll har det verkligen varit. Åt lite mat med familjen, spelade Wall Street med lillebror, kollade på På Spåret, lite Let's Dance, kollade på PS I Love You och just nu sitter jag och kollar på säsongsstarten av Fringe. Jag fattar inte hur dom kan lägga ett sånt bra program på en sån extremt konstig sändningstid. 00.10 på fredagar, eller rättare sagt lördagar blir det ju då ... Vad tänker man med då? Jag får nog ta och ladda hem det istället. 

Orkar nog inte sitta uppe mer. Sätter Fringe på inspelning, för jag måste sova nu. Är riktigt trött. Imorn bitti ska jag med pappa och lillebror till frissan. Så skriver väl efter det!



Natti !!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0