STARTED GOOD, ENDED BAD!

Förlust för Sverige. Jaha, då lutar det åt Frankrike på fredag. Kommer bli en kanonfredag alltså. Semi i H-VM och fira Amanda. Förutom att ni andra inte kommer kunna se några bilder från fredagen eftersom min kamera fortfarande inte vill visa sig. Din förbannade, j***a, i***t -kamera, jag blir galen. Men allt är ju relativt. Fram tills kvällen har det varit en riktigt bra dag. Pratade med Amanda precis och fick höra att Adde dratt av ledbandet i knät. Då är min kamera en världslig sak (trots att det är fruktansvärt irriterande!).

Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen kolla VM After Dark och till sist sova.

Vi hörs imorn!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0