SÖNDAG

Satans jävla skit! Faan, så surt med förlust i bronsmatchen, men måste säga att Sverige har gjort ett fantastiskt VM på hemmaplan. Det har varit en fröjd att se dom spela och det kommer bli tomt i tv-appareten nu ett tag framöver. Jag tycker vi ska vara stolta över vårat Svenska Handbollslandslag ♥

Nu ska jag försöka, med betoning på försöka, göra iordning mig lite. Eller iaf fräscha till mig lite, så jag kan visa mig utanför dörren. Blir att kladda på lite smink, rena kläder och ta en mössa på huvudet. Ska snart gå till ishallen och kolla på hockey. Kommer väl hem runt halv8 eller nåt sånt.

Hörs då!!





Min stora handbollsidol, Jonas Källman, vilken kämpe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0