Se upp för dom!

Hemma från jobbet. Blev ett riktigt skönt kvällspass med Anette ikväll. Det gick snabbt och smidigt måste jag säga. Det är ju inte helt fel det. Hann titta lite på handbollen med och det var ett jävla bottennapp ikväll. Inget som stämde tycker jag och Sverige presterade inte alls vad dom kan. Tråkigt som bara den att förlora mot ett lag som Argentina. Men det är bara att slå Polen på torsdag, så har vi ändå en liten medaljchans kvar, även fast jag tror det blir tufft hur eller hur.

Efter handbollen åt jag lite mat och har sedan dess suttit och kikat lite efter sommarjobb. Vet inte alls hur jag ska göra i sommar. Kan ju som vanligt jobba på Wasagården om jag vill, men jag känner för att göra något annat. Så imorgon ska jag slänga iväg en ansökning till Kolmården och en till Gröna Lund. Det kan bli spännande, haha! Kan tänka mig elefantskötare eller tigerskötare, det skulle vara grymt! haha.

Nu ska jag kolla färdigt på VM After Dark och efter det The Big Bang theory, sen sova. Upp tidigt imorn, jobbar 7-13.30 på Gullvivan imorn :)

Natti!







Kommentarer
Postat av: Josefine

Söta vi är då;)

2011-01-19 @ 18:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0