ONSDAG

Trött jag blev nu då. Slutat jobbet och har faktist redan hunnit duscha och föna håret. Men nu satte jag mig i soffan och jag blev riktigt trött. Snart kommer jag tippa omkull och somna i soffan och en liten stund gör ju faktist inget. Så ska nog vila lite, sen samtidigt är jag lite hungrig, så lite mellanmål skulle inte sitta fel innan. Ja, så får det bli, mellanmål och vila efter det. Men vid fyra måste jag sätta igång och göra iordning mig. Jag ska platta håret och sminka till mig lite. Vid halv5 ska jag åka ner till Studio5 där Mariella ska göra nåt med mina ögonbryn, eller rättare sagt, mångas ögonbryn. Det ska tas kort och sånt där med, så vi får se hur jag ser ut när jag kommer hem. Mariella har fria händer, läskigt, haha!!

Vi hörs innan jag åker sen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0