ONSDAG

Hemma från jobbet. Har haft en bra dag som gick väldigt fort trots att jag jobbade lite längre idag. Men när man sitter och planerar går tiden så himla fort. Sen är det mycket såna där småsaker som man ska göra som tar en evighet. Som att klippa, klistra och sånt där ni vet. Men resten gick snabbt!

Hade ett helvete när jag skulle ta mig ner till jobbet imorse. Trodde inte det kunde bli värre från igår, men det kunde det visst. Så kom ner till jobbet svettig och jävligt förbannad. Men det har gått över! Det gick faktist jättebra att cykla hem, ja, jag cyklade faktist. Hoppas det håller sig så tills imorn bitti. När jag kom hem var det bara att sätta igång och skotta. Skottade baksidan och framsidan, det var typ snö överallt.

Nu sitter jag och kollar på Top Model och fryser. Det är så himla kallt här inne, usch.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0