MÅNDAG

Hemma från en toppendag på jobbet. Idag har jag faktist haft det så himla roligt. Åhh, vad kul jag haft det idag. Trivs mer och mer på Solrosen och pyret för varje dag jag är där. Synd bara att jag inte kommer komma dit på ett tag nu. Är uppbokad på en massa andra ställen nu i tre veckor. Men det blir roligt det med :)

Just nu sitter jag i soffan och kollar på Spanien-Island i H-VM. Första halvlek är slut och jag kan redan nu säga att Spanien kommer vinna den matchen. Island ligger under med 10 bollar och hade gett upp innan matchen ens hade börjat. När den är slut ska jag ta på mig lite andra kläder och dra iväg på handbollsträning.

Jag kommer väl hem runt halv 8, så vi får höras efter det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0