MÅNDAG

Home sweet home! Eller iofs Jobb sweet jobb ... Ibland älskar man sitt jobb och idag är en sån dag. Har haft det bra på förmiddagen nere på solrosen, men jag har det klart bäst när jag jobbar på Vitsippan. I eftermiddag har jag varit på Eken och där trivs jag jättebra. Barnen är så lätta och man kommer in så lätt i gruppen. Där ska jag vara ett par dagar nästa och nästnästa vecka. Det kommer bli toppen! 

Nu måste jag fixa te mig lite för att åka till handbollsträningen. Det blir en lite annorlunda träning idag. Vi ska träffas i klubblokalen och prata om en massa saker och efter det ska grabbarna köra sin första löprunda. Det ska vi börja med varje måndag nu :) 

Men vi hörs när jag kommer hem!



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0