LÖRDAG

Nu sitter jag ner i soffan efter att ha lagat mat, ätit mat, packat tills imorn och lite andra saker. Har iofs hunnit kolla på Fångarna på fortet. Satt och fyllde i Laguppställningspappret tills imorn samtidigt, så hängde väl inte med helt och hållet. Nu är jag iaf snart färdig med packandet. Det är bara dom sakerna som jag kommer använda imorn som inte är nerpackade. Men det åker ju i väskan imorn. Har jag än gör tar jag alltid med mig för mycket när jag åker hemifrån. Kommer ju leva i träningsoverallen, men man vet ju inte vad som händer. Det kanske blir några andra äventyr med. Eller nej, det kommer det inte bli. Kommer vara parkerad i Idrottshuset och i Elmia. Fram och tillbaka blir det ... Jag ska försöka se så många matcher som möjligt. Jag längtar riktigt mycket till imorn, då grabbarna sätter igång med matcher. Det ska bli så kul!

Nu ska jag föna håret och platta det. Sen ska jag nog kolla över allt, sen gå och lägga mig. Det brukar inte bli mycket sömn när man är iväg på cup, så det är bäst att passa på när man är hemma! Hörs en sväng imorn innan vi åker!



(Har som sagt med mig både datorn och mobilt bredband, så kommer uppdatera iaf en gång per dag, kanske mer).










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0