Han är på den där också!

Hemma från handbollsträning och sånt där. Grabbarna tyckte det var roligt att börja löpa lite ute och det förvånade mig. Men jag undrar hur länge dom kommer tycka det är roligt, haha! Nu blev det ju bara en kortis, kommer nog bli andra bullar när vi springer längre rundor.

När jag kom hem åt jag lite mat och nu sitter jag i soffan och kollar handboll. Tänk att man aldrig får nog av handboll. Just nu kollar jag på Spanien-Tyskland. Rätt så okej match, men det är ingen mer än Tysklands målvakt som briljerar. Men om bara 5minuter börjar Sverige-Korea och det ska bli spännande att se. Undrar om det blir jämt eller en kross som förra matchen, vi får se. Får spela in Top Model med, så ska se det efter.

Imorn får jag sovmorgon! Jobbar kväll :)


    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0