FREDAG

Hemma från jobbet. Kommer verkligen att sakna mina små ettor som jag har haft en hel vecka nu. Man kommer ju in i det himla snabbt och man känner sig som en rktig lärare när man får sitta och planera, prata med föräldrar och vara med på möten. Sen finns det också mycket jag måste lära mig. Har fortfarande svårt att förklara saker på olika sätt så att alla förstår, men det är ju något man lär sig. Blir mer och mer säker på att det blir lärarutbildningen i Jönköping till hösten om jag kommer in. 

Just nu sitter jag och kollar på lite tv. Ska kika på Top Model om en stund, sen ska jag städa av lite i mitt rum. Det är helt otroligt hur dammigt det blir på ett par sekunder. Man tycker man dammar och dammar hela tiden, men när man vänt huvudet till så dyker det upp igen. Så idag blir det damma och dammsuga

Nu är det äntligen helg och jag ska njuta som bara den. Blir mat och mys hemma, om det inte händer något annat. 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0