9 Januari

Nu, så har jag tid att sitta ner och skriva ett par rader. Tog sovmorgon imorse och har sedan dess ätit lite frukost, kollat på skidor och duschat och fönat håret. Just nu sitter jag med en tofs rakt upp på huvudet och väntar på att Emma ska göra en fläta i mitt hår. Jag orkar inte locka eller platta det idag, så kör på en fläta istället. Det värsta är att jag kommer se ut som ett miffo imorgon när jag vaknar och ska ner till St Persskolan. Men så får det va, haha!

Nu ska jag få en fläta i håret, sen sminka mig. Jag drar iväg till sporthallen för att kolla på Flickor 96 sista match i steg 3. Dom hade match imorse vid 10 och jag måste vara ärlig och säga att efter sett motståndet igår, trodde jag aldrig att dom skulle vinna. Så därför blev jag riktigt positivt överraskad när jag läste att dom hade utklassat det laget och nu är klara för steg 4 i USM. Den matchen som är halv4 handlar om vilka som ska bli gruppsegrare. Guud, vad kul för tjejerna!!

Så ska tillbringa eftermiddagen i hallen, sen ska jag åka till Mjölby ikväll och fira Åke.

Hörs!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0