29 Januari

Morsning på er! Har sovit så bra inatt. Gick hem i rätt tid igår, så är pigg idag trots lite partaj igår. Tänkte berätta lite om vad vi gjorde igår. Vi började kvällen hemma hos Amanda med kycklingsallad och chokladmousse till efterrätt. Vi satt och pratade fram till kvart över 10, då kom taxin. Då åkte vi ner till stan och till Valven där det var massa folk, men vi lyckades få ett bord ändå. Där satt vi och pratade med allt och alla. Jag åkte hem med Emilia och Molle vid halv ett och somnade då direkt när jag kom hem.

Tack tjejer för en mysig och rolig kväll!

Men det är en dag idag med :) Blir partaj i Motala ikväll och det kommer bli great! Men först ska jag fixa till mig lite för att vid halv ett åka till sporthallen och kolla handboll. Kusin Simon har sammandrag hemma, så jag tänkte ta med mig Samuel och åka och kolla. Kommer väl stanna där fram till 3tiden eller nåt sånt.

Hörs efter det!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0