28 Januari

Äntligen Fredag. I måndags kändes det som att det aldrig skulle bli fredag, men som alla andra veckor, så blev det fredag även den här. Det är kanon det! Så var extra lätt att gå upp idag, när man vet att ikväll och imorn händer massa roliga saker. Fullt upp den här helgen!

Men först och främst ska jag jobba. Känns lite lustigt att sitta kvar hemma nu, för jag vet inte exakt vilken tid jag börjar idag. När jag har varit i den här klassen som jag ska vara i idag, så har jag alltid börjat 9.40 på fredagar och jag är nästan säker på att jag börjar då idag med. Men har inte fått veta säkert, men jag chansar. Dom får väl ringa efter mig annars. Men det får jag veta om en kvart eller nåt sånt, det märks. Annars så ska jag åka ner till S:t Persskolan vid 9tiden för att jobba i 1gul :) Jag vet inte när jag slutar heller, men tror det är runt 1.

Så vi hörs efter det!





  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0