24 Januari

Man kan inte bli något annat än ledsen när ens läsare missuppfattar det man skriver. Vill bara poängtera angående mitt inlägg om våran handbollsmatch igår att vissa har uppfattat det som att jag framhäver Dennis och han var den enda som var bra på matchen igår och att alla andra var dåliga. Det var verkligen inte så jag menade och hoppas att inte alla har uppfattat det så. Jag tyckte det var mer än rätt att framhäva att han visade en riktigt kämpaglöd när det gick som tyngst för oss. Det tycker jag att jag har rätt att göra. Det hade jag gjort vem det än hade varit. Jag vet att alla sliter hela tiden och att man alltid kan ha dåliga dagar. Så jag hoppas att ni nu förstår att jag inte menade att Dennis var bra och dom andra var dåliga. Alla har en stor del i att vi vann, för vi skärpte till oss och löste problemen på rätt sätt tillsammans.

Men jag ska inte skriva mer om våra matcher om det nu uppfattas så fel som vissa har uppfattat det!
Tråkigt...



Ne, nu orkar jag inte skriva mer. Jobbar 7-16 solrosen idag, så jag måste göra iordning mig.

Hörs!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0