23 Januari

Jaha, vad tror ni händer idag då??

Den som kan gissa rätt kan få en kram! Haha, nevars. Det är väl inte så svårt att gissa vad jag ska hitta på idag. Den obligatoriska idrotts-söndagen är här. Idag kommer det bli jobbigt alltså, det är så mycket man vill hinna med, men kommer inte hinna allt. Drar till sporthallen här om en liten stund. Grabbarna har handbollsmatch mot Mantorp, känner för vinst idag, inte helt omöjligt. Efter det ska jag kolla Flickor96 när dom spelar match. Sen blir det jobbigt. B-laget spelar match idag och är lite sugen på att se den. Men Klockan 5 har Wettern hockeymatch, så vill kolla på den med. Var så längesen jag kollade på hockey. Men så kommer då det sista problemet. Sverige har ju handbollsmatch klockan 6 och den vill jag inte missa, så vet inte hur jag ska göra. Blir kanske att stanna i ishallen och se två perioder och sen åka hem för att se andra halvlek av handbollen.

Jobbigt läge idag känner jag :/ Vet inte riktigt hur jag ska göra. Men jag vet att jag ska till sporthallen nu iaf. Sen får vi se hur resten av dagen ser ut!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0