19 Januari

Tidig morgon, men det går ju an när det bara är EN tidig morgon och inte 5 stycken på raken. Jag är ju van att börja jobba vid 8, så idag var det lite tuffare. Men jag har sovit riktigt dåligt inatt. Sov rätt så bra mellan 12 och 3, men sen har jag legat vaken fram och tillbaka. Har rullat omkring i sängen, varit uppe på toa, kollat klockan på mobilen och grejat med en massa. Jag har inget att vara orolig för heller, så förstår inte varför. Det är ju alltid svårt att varva ner när man kommer hem från jobbet vid halv 10, men det brukar jag inte ha några större problem med. Men nu struntar vi i det, nu är jag uppe och rätt så pigg iaf.

Har precis ätit frukost, lite svårt med frukost såhär tidigt, men hinner ju med en frukost på Gullvivan med. Inte dumt det, hehe. Drar iväg vid kvart i 7 eller nåt sånt. Jobbar på Gullvivan idag och det var verkligen en evighet sen. Det har jag nog inte gjort sen i november nångång, så det ska bli jättekul! Slutar vid halv 2. Då ska jag hem och vila en stund och klockan 5 ska Amanda och jag ner till Mariella för lite brynfix!

Hörs!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0