18 Januari

God Morgon! Skönt med sovmorgon.

Vaknade vid halv 10 tiden och har sedan dess ätit lite frukost. Eller jag lyxade till det med lite äggröra såhär en tisdag morgon. Men det får man tycker jag. Just nu sitter jag och kollar på Våra bästa år. Det gör man inte ofta ni, men det är ändå lika lätt att komma in i. Kollade alltid på det under sommarloven när man var mindre. Det var väl typ Karin, jag och alla pensionärer, haha! Efter det ska jag kolla på två program av Top Model, först ett gammalt program och sen ska jag se det nya som jag spelade in igår. Sen ska jag bara njuta av dom lediga timmarna jag har innan jag börjar jobba klockan 4 på wasgården.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0