17 Januari

God Morgon, eller nej, inte god morgon. Sur Morgon!

Jag blir så arg när man vaknar, går igenom sina morgonrutiner, sätter sig ner för att äta frukost framför tv:n och sen så märker man att tv:n inte fungerar. Jag testade att starta om den, det brukar funka, men icke. Inte idag inte, den vill inte alls. Jag är sååå trött på telia digital-tv. Jag vet inte hur många gånger vi har haft problem med den där skiten. Alla verkar ha problem med det ... jag är seriöst på väg att få en nervöst sammanbrott på tv:n. Sen går det ju inte att gå in på telias hemsida heller, så något fel är det iaf. Men jag är aldeles för trött för att lägga energi på detta. Är det inte löst när jag kommer hem från handbollsträningen ikväll, så kommer Telia få smaka på en asförbannad Hanna!!

Dags att sminka mig och borsta tänderna. Jobbar Solrosen på förmiddagen och på Vitsippan på eftermiddagen. Kul att vara tillbaka på dagis och jobba lite. Hörs!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0