10 Januari

Nu är jag i Vadstena igen. Mamma fick väcka mig, för jag glömde mobilen i bilen och var alldeles för slö för att gå ut och hämta den igår.

Började kvällen med tre-rätters igår. Först fick vi en räksoppa som  påminde om den jag gjorde på nyårsafton, sen serverades det klyftpotatis, biffar, sås och sallad. Till efterrätt var det tårta! Allt var supermumsigt! Efter vi hade ätit hyrde vi filmen Watcher. Den har typ varit uthyrd hela veckan, så vi tänkte att den måste ju vara bra. Men så fel vi hade, den var riktigt dålig. Bland det sämsta jag sett på länge, haha. Så kolla inte på den. Gick och la oss vid 11 tiden.

Nu ska jag sminka mig, sen bege mig ner till St Persskolan för att få information om veckan. Jag ska ha en förstaklass hela veckan och då behöver jag ha lite info om vad vi ska hitta på. Det krävs lite förberedelse om man ska ha en och samma klass en hel vecka. Men jag har haft barnen tidigare, så det ska nog gå bra :) 

Vi hörs när jag kommer hem. Är nog inte borta så länge.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0