WORKWORK

Ligger hemma och är sjuk som ni kanske har läst på facebook. Jag hostar som bara den, har ont i halsen och är snorig. Jag är riktigt trött på det här nu. Vill bli frisk. Har bara jobbat måndag den här veckan och blir hemma resten av veckan :/ Räknar med att vara frisk tills på söndag. Det är mitt mål.

Fick ett uppiggande telefonsamtal idag. Jag ska bli anställd inom förskoleenheten 75% (+att jag vickar upp 25%) här i Vadstena. Så man kan säga att jag kommer jobba i "poolen" som jag fattat det. Det betyder att jag har mina fasta tider 75% varje vecka på olika förskolor i Vadstena. Sen är jag på dom ställena jag behövs när jag inte har mina fasta tider. Än så länge vet jag inte vart jag ska vara och så. Börjar inte på det här förens vecka 8 och sen är jag anställd fram till början av Maj

Jag är sååå glad och ser fram emot mycket jobb framöver!

Ville bara berätta det :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0