SHOPPING

Det är alldeles för lätt att spendera pengar.
Jag älskar att köpa presenter, så jag köpte tre stycken till min underbara lillebror som fyller år på tisdag.
Det gick åt lite pengar åt det. Sen lyckades jag även köpa lite till mig själv.
Från och med nu ska jag börja spara lite på pengarna.
Köpförbud nu fram tills jag verkligen behöver nåt!



Det här var vad jag hittade idag iaf :)



Tre paket till Samuel



Hittade ett par tights på GinaTricot



Sen en enkel svart topp, också från GT



Kunde inte hålla mig från att köpa Escadas nya sommardoft.
Kärlek till den ♥



Täck"grejsimojs"



Rosettring från JC



Två olika nagellack.
Ett från IsaDora och ett från H&M



Palett med ögonskuggor från H&M



Ögonbryn- och ögonskuggspenslar från H&M





Kommentarer
Postat av: Sanna

den nya escada parfymen luktar jättegott! vill också ha den :)

2011-02-11 @ 13:41:11
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/
Postat av: hannah

mm, älskar alla escadas sommardofter! Jag köpte bara den lilla, för den är ju inte billig tyvärr :/

2011-02-11 @ 14:13:55
URL: http://hbyhannah.blogg.se/
Postat av: emilia

ögonskuggorna kunde du fått av mig, har en sån palett, men använder den inte , det var ju synd :/

2011-02-11 @ 14:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0