MELLO

Blandade känslor efter Melodifestivalen ikväll. Kan faktist inte förstå att Anders kom sist ikväll. Låten var ju jättebra, sen var inte scenframträdandet inte så bra, men han är ju så söt!! Aja, skitsamma. Det positiva ikväll var ju ändå att Nicke Borg gick vidare till final. Den låten var ju också bra, sen gillar jag det "nakna" scenframträdandet, det skiljer sig från alla andras röriga och pampiga framträden.

Men jag tycker nog att Melodifestivalen ändå har varit helt okej. Sen är det många av mina favoriter som har åkt ut, men det är sånt man får räkna med. Några bra finns det med i finalen iaf :)

Jag tänkte göra ett inlägg med alla mina favoriter från Melodifestivalen när dom har kommit upp på svtplay, vet inte om dom har kommit upp där, men det dyker upp snart!




Än så länge säger jag gonatt!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0