LÖRDAG

Nu är jag nästan helt färdig. Ska bara göra ögonmaken med, sen är jag helt färdig. Kläderna har jag på mig och jag kör väldigt enkelt ikväll. Det blir jeans, svart topp, lite smycken och stövlar eller mina svarta med kilklack. Som sagt enkelt ikväll, men hittade verkligen inget annat. Egentligen skulle jag vilja ha min svarta transparanta leopard topp, men den har jag ju haft dom senaste två gångerna, så ville ha något annat, trots att den alltid är snyggast, skönast och jag har alltid roligast i den! Men nu fick det bli annat.

Blir en rätt så enkel sminkning med lite svart-brunt-beige tema med markerade ögonbryn och ögon. Blir något jag trivs i :) Hinner nog inte ta någon bild, så ni får inbilla er hur det ser ut om ni inte springer på mig ikväll ;)

Nu ska jag sätta igång med resten. Amanda kommer till mig om en pyttestund. Hon sa att hon såg rolig ut ikväll och jag fick inte skratta, men ser hon väldigt rolig ut, så kommer jag faktist skratta, haha! Sen kommer Karin och hämtar oss efter 6 och då åker vi in till Motala, hämtar Emilia, sen vidare till Sanna där dom andra är.

Tjejmiddag och utgång! Underbart :)


 

Details in my outfit tonight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0