FREDAG

Vad trött jag är, men här ska det inte sovas inte. Har ätit god tacos, kollat på På Spåret, just nu kollar jag på Skavlan och efter det blir det Vampire Diaries och Big Brother. Har faktist träffat Ingemar Stenmark som är gäst hos Skavlan ikväll. Det var på ett golfvaruhus i Jönköping med min pappa och morbror när jag var liten. Lyckades få en autograf och så, sen helt plötsligt blev det strömavbrott i huset vi var i. Så där stod vi i mörkret med Ingemar Stenmark, haha! Jag kan fortfarande drömma om det. Ibland är det lite läskigt, hehe.

Riktigt slappkväll, det behövs efter en veckas jobb. Men det är riktigt skönt att gå till jobbet och verkligen trivas. Visst, det är alltid jobbigt att gå upp på mornarna, men det glömmer man snabbt. Men om jag ska vara ärlig så ska det bli så skönt med sovmorgon imorn :)

Vi får höras mer imorn! Vill inte sitta här mer.
Puss&Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0