4 Februari

I måndags trodde jag aldrig att det skulle bli fredag, men visst, den här veckan innehöll också en fredag. Känns så himla skönt med helg så ni anar inte. Kan inte någon bara stoppa tiden i helgen och sen kan vi ha helg i flera veckor framöver. Hur mycket jag än älskar att jobba med alla barn, så vill jag vara ledig ett tag nu. Men har iaf två dagar att vila upp mig på. Vila och vila, blir handboll i Kumla hela lördagen och sen handboll på söndag med. Så mycket till vila blir det inte, men det är inte jobb, det är huvudsaken.

Jag tänkte bara be om ursäkt för att jag inte har bloggat dom två senaste dagarna. Har inte haft någon som helst lust att sitta vid datorn. Kommer liksom inte på något att skriva, så därför har bloggen fått vila lite. Det behöver den igen. Men idag ska ni få ett par inägg iaf.



Men nu måste jag sminka mig och borsta tänderna. Skönt med en liten kortisdag på jobbet idag. Slutar klockan 3 och då ska Emma och jag åka och handla. Så vi hörs efter det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0