27 Februari

Hejs!

Tycker inte att det är så kul att blogga nu för tiden. Jag har ju bestämt mig för att inte blogga i veckorna, men sen blogga lite mer på helgerna istället. För det är ju oftast då som det händer en massa saker. Men denna helg har varit ett undantag, jag har inte gjort något i helgen. Både pga att jag har varit så trött och pga att min mage inte har varit bra. Det har tyvärr fortsatt så även idag. Börjar bli lite orolig över om jag kan jobba imorn eller inte. Som det känns nu så får jag inte behålla någon mat alls och att gå och smitta ner alla barn känns inte aktuellt, men det kanske ändras. Jag får se hur kvällen och natten blir, sen bestämmer jag mig. Det är så tråkigt att få sjukanmäla sig när man egentligen inte känner sig dålig, men inte får behålla någon mat. Vi får se....



Idag har jag precis som igår tagit det lugnt och tittat på lite skidor. Det var så synd att inte Marcus Hellner kunde knipa en medalj, så som han kämpade under hela loppet. Inte kul att det var Northug som vann, men men, så är det. Vi kniper medaljerna nästa tävling :)

Nu ska jag väl inte göra något speciellt. Vänta på att alla bra program på tv:n ska börja. Greek, Shear Genius, Solsidan och Big Brother.

Hoppas jag får bli frisk!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0