TISDAG

Jaha, då var två dagars jobb över. Skönt måste jag säga. Så trött som jag var imorse har jag inte varit på riktigt länge. Det är ju lite skillnad på att gå upp tidigt för att åka till Skara Sommarland, shoppa eller göra något utöver det vanliga, än att gå mot jobbet. Så var jobbigt, riktigt jobbigt. Men nu har jag gjort det. Har bara torsdag dag kvar att jobba, sedan har jag gjort veckans jobb.

Mamma och Samuel har varit här ikväll och det har varit så mysigt. Jag sydde gardiner (med hjälp av mamma) och två kuddar. Det blev rosablommigt på gardinen och kuddarna i vardagsrummet och ett svartvittmönstrat tyg till köket. Det blev superfint! Sedan åt vi lite flötmat och kollade på Allsång på Skansen, vilket nog var det sämsta i programmet i dess historia. Men mysigt hade vi iaf :)

Nu sitter jag här hemma själv och ska kolla på ett avsnitt av Paradise Hotel innan jag faktist ska gå och lägga mig. Imorn har jag mycket att göra. Det blir först en tripp till tippen och lämna av en massa skräp, sedan ska jag ner till systemet, storstäda här hemma, slänga i tvätt på eftermiddagen (även när jag kommer hem tyvärr) och till sist ska jag till CityGross och handla till fredag. Fullt upp med andra ord, men det är kul! :D








Kommentarer
Postat av: elinmahrs

Vill ju se bilder på lägenheten, inte dig ;)

hör av dig när du ska till city gross, kanske kan hänga på?!

2011-08-09 @ 22:58:22
Postat av: Hanna

Dom kommer, men vill att det ska vara lite mer färdigt :P Kanske tar några ikväll eller imorgon.

Emilia och Samuel kanske ska med och då finns det tyvärr ingen plats. Men dom har inte bestämt sig än. Hör av mig!

2011-08-10 @ 12:22:51
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0