NAILS

Då så har jag äntligen testat nagelgrejen jag köpte i Nyköping när jag var där förra veckan. Det är liknande som minx om ni har hört talas om det. Fast en billigare och mer lättanvänd metod. Det är betydligt mycket billigare och därför sitter det självklart inte lika länge. Det är nästan som klisterlappar man sätter på naglarna och håller kvar. Sedan fäster det med hjälp av klister på baksidan och lite värme.

Det var fruktansvärt lätt att sätta dit och snyggt blev det med! Jag valde att ta svart med vita prickar och det var väldigt läckert. Det fanns många andra färger och former, så ska be pappa stanna och köpa flera nästa vecka. Jag rekommenderar verkligen det här till er som inte orkar kladda med nagellack. Smidigt och snyggt, och billigt! Kommer inte ihåg vad det kostade, men kanske runt 50kr. Hoppas det håller rätt så länge med :)



 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0